en av många sängkamrater?

B messade igår att han saknade mig och var ledsen för att jag aldrig skrev till honom. svarade honom och skrev lite, han ville jag skulle komma och sova över men jag tackade nej, dels för att jag inte vill vara den som kommer så fort någon kallar och dels för att jag sagt till W att vi ska ha något seriöst nu.
B frågade när jag sist hade haft sex och jag ljög och sa att det var när jag var med honom sist, frågade honom tillbaka och då hade han haft en efter mig men det var inte lika kul som jag för jag är ju hans bästa, what?! jag vill inte vara en av många! dags att fasa ut honom ur mitt liv och satsa på W ett tag, går det så går det men B är inget att ha iaf

vi är så trötta på vårt företag allihopa, finns ingen information, vi får sitta och hitta på och förhala, inte kul! man bara drömmer sig bort men man gillar ändå jobbet på sätt och vis, finns ju betydligt värre arbeten än detta men man blir lite frustrerad emellanåt.

jag längtar tills nästa vecka när jag ska börja min flytande diet, soppa, juicer och smoothies. börjar få panik på att ingenting händer med kroppen min, kan inte se ut så här i sommar ju och vill ha tillbaka min gamla garderob som jag hade innan jag började här....och köpa nytt såklart!!


såhär ser vi ut på jobbet nuförtiden haha

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Nu ska jag läsa dina blogg!! Ha ha vilken bild! Stämmer så jäkla bra!! =)



Ja jag menar allvar med planerna!!



Tycker vi kan ta oss en drink någon dag. Sminka oss fint och sätta oss på torget!! Och smida våra onskefulla planer! =)



Och tack för kommentaren =)



Krams

2009-04-21 @ 12:41:23
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: AnnS

Skönt att se att du trivs med ditt jobb ändå!



Jag gör det normalt sätt men inte idag!! =(



God! Kollar inte pågarna din blogg =P ???

2009-04-21 @ 12:45:16
Postat av: anns

haha man får verkligen leta bland ens kommentarer =) för att se hahah... ja du får hitta något du brinner för, kul att du menar allvar med!!

Jag är glad att jag hittat något jag brinner för. =) Så har man något att se fram emot. Sambon vill också starta eget men de4t blir säkert en Jalla jalla affär asg =)

2009-04-21 @ 13:21:35
Postat av: kusin vitamin

hahaha det låter ju bra, bakom ettt skynke sitter jag, orentalisk kan nog funka bra och det funkar ju med en massa teer, fan det var ändå en bra idé!



Nä jalla affär vill inte jag heller =) haha



Jag hitta nu hur jag skulle hitta lätt!! =) super va!! =)

2009-04-21 @ 13:30:54
Postat av: ABCD Vitamin

Det lååter jätte bra, men vattenpipa får man inte ha innomhus så då får vi hoppas att det finns så man kan sitta i några soffor utomhus!! =)Mysiga kuddar och så!! =) Det låter faktiskt kanon! Så när ska vi ta det då!!??

2009-04-21 @ 13:48:58
Postat av: anns

ja det får vi göra men vad säger du om på Lördag??

2009-04-21 @ 14:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0