hångel och beslutångest

då har man haft lite påskledigt men det gick för fort, jag vill inte vara på jobb redan idag :( ville verkligen inte gå upp idag när alarmklockan ringde men tyvärr är man sådan person som inte kan vara oärlig och skolka men jag kommer nog inte jobba ihjäl mig idag, ingen som ger en creds för mig ändå :(
måste titta på utbildningar idag......

vilken underbar påskhelg det har varit dock, bara myst med kajsa och barnen, helt underbart!
lördag: påskpicnic med grilla korv och leta ägg, räkor på kvällen, gott gott
söndag: promenad till Folkets Park, mys. gjorde misslyckade toast till middag hehe
måndag: pastasallad i Rörsjöparken, lekte med adam och sparkade boll, sen hem och äta mycket goda kaftaspett med pommes och tzatziki

tack syrran för trevligt sällskap, kommer sakna dig nu när vi inte är med varandra hela tiden haha

på söndagkvällen träffade jag W, jag mailade ju honom och sa att jag ville ha ett riktigt förhållande om vi skulle fortsätta, han ringde upp och sa att han också ville det. gick hem till honom, han hade dukat upp som vanligt, vi satt och pratade, kramades och pussades. mycket trevligt men jag fick ändå lite ångest ibland om jag verkligen hade gjort rätt i att träffa honom igen, dissade ju B nu och jag känner för honom med. kan jag nöja mig med W? borde jag nöja mig med W? vill jag ha W eller B överhuvudtaget? jag vet inte.... jag får tänka på detta. får se hur W beter sig nu när jag sa att jag ville ha mer än bara sex.........


Kommentarer
Postat av: Anonym

=( Inte visste jag att du mådde så din stackare, Vill du byta jobb!! Vi kan starta eget =)

2009-04-16 @ 14:43:35
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Anonym

Nä, det är ju det som är lite svårare, jag byggde på en tjej som hade gått en makeup utbildning här i Malmö och hon rekumendera den inte, men det fanns en annan som var bra. Den hon ej kunde rekomendera kostade 40 000kr och den bättre 30 000 så det är ju positivt, tror att make upstore hade den bästa, och så fanns det make up studio som ej var så bra, eller var det på andra hållet hmm....



Men vad kan du tänka dig då???

2009-04-16 @ 14:57:58
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0