jag kan inte vara lat, måste vara flitig..

igår så satt jag hela dagen på jobb och surfade som mina kollergor och tog inga mail men det är väldigt svårt för mig att inte göra något så idag gick jag in på mailen som vanligt och besvarade några
blir bara trött på att göra en massa som inte blir uppmärksammat eller belönad för, känns som man blir mer belönad för att man inte gör något på detta stället:(

igår skrev W till mig så han är på god väg att bli en potentiell pv, får se om han fortsätter på detta viset
det är lite jobbigt bara för F i växjl skrev nu och bjöd upp mig till helgen som tur/otur har jag inga pengar till resa eller fest så det får bli en annan gång då, men han är så konstig, smsar så sällan och då bara ett sms men men man får se

jag vill inte mer :( *grrr*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ha ja, det var inte så farligt! Tycker du sa gå på den? Vad gör en personal shopper då exakt. Typ att klä andra och så, är det inte bara sminkning. =) Då kan jag fixa deras naglar, Utan fina naglar så rasar allt man byggt upp!! =)

2009-04-16 @ 15:22:07
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Anns

Menar du paddisarna!! =) Jätte fin och söta!!!:-D

2009-04-17 @ 11:52:39
Postat av: Kollegaa =P

Varför e det så,

att man jobar på.

Att så lite få,

när man när som kan gå.

Att lite göra,

som att bita sig i öra.

Att gnälla och sura,

då du får dig en gruva.

Med diamanter och guld,

hon får allt efter en stund.

Men att flitig vara,

då du stannar och kan bara.

På samma nivå,

Där kan du alltid stå.



2009-04-17 @ 12:45:46
Postat av: Ans =)

Visst var den!! =) Jag är grymmmast!!











2009-04-17 @ 14:04:46
Postat av: Ans =)

Visst var den!! =) Jag är grymmmast!!











2009-04-17 @ 14:05:02
Postat av: =)

Visste var det!! =) Jag är grymmast på dikter!!

2009-04-17 @ 14:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0