"men jag saknar dig mest" Adam 3,5år

jag älskar den ungen, han är mitt allt, köpte Ben10-omnitrixen till honom igår och jag har nog aldrig sett han så lycklig haha han sprang runt och tryckte på denna klockan och satte på de olika figurerna och skulle visa alla, han lekte non stop med denna klockan från typ kl 18.30-21.30, crasy! :) men den var faktiskt cool, fattar inte hur den fungerar bara för den har olika röster beroende på vilken figur man sätter på, nu vill man bara köpa resten av figurerna från alien force också :) sen när jag skulle så ville inte adam riktigt släppa mig och sa att han kommer sakna mig, då sa jag till honom att Kitchen också saknar mig. men jag saknar dig mest sa adam då...så gullig!!!!!

marknad imorgon, fredagsmys hos syrran ikväll med lite singstar, ska sova över där så vi snabbt som möjligt kan åka till pappa så vi kommer hem i nådig tid, ska bli kul men lite jobbigt också :)

ans har piercat sig i löppen, skitsnyggt blev det, det är så man blir lite sugen själv, hade behövt en lite rockigare look faktiskt, well kommer inte bli i denna månaden iaf då man är pank men vi får se vad som händer :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket fritchen!! =D Kul att du tyckte det var så fins. Vad hlad jag blev nø jag løste din blogg!! =D

Ja du får ju ta och pierca dig med!! :-) Tror det skulle bli skit snyggt på dig med!



Fast blir nog ett glas vin ændå på Lærdag =) måste man ju ha ju! =)



Fan vad hørligt vøder det ør ute!!

2009-04-24 @ 14:33:53
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0