same old, same old

"ingenting hääänder"

sitter på jobb, packar tråkig post och pratar med kunder, samma som vanligt alltså

snacka om att jag kommit ifrån mitt design-sinne, kan inte ens göra en snygg blogg :( måste söka någon utbildning så jag får ny inspiration, får gå in och kolla, snart måste man ju ha sökt..

Träning idag, det känns väldigt bra eftersom man inte fick någon stepup på annandagen då de höll stängt :( och sen nästa vecka ska jag och syrran kickstarta med en egen påhittad meny som vi ska hålla i tre veckor, hoppas detta ger resultat för annars kommer jag aldrig få klippa av mig håret eller köpa ny sommargarderob..

träffade inte W i helgen och inte B heller, får se vad som blir, W var öppen i helgen när jag träffade honom i affären, då kramade han mig och stod och pratade framför hans arbetskamrater så han kanske menar allvar med att vilja ha seriöst förhållande, det enda problemet nu är att jag inte vet hur jag ska förhålla mig till det haha..

nej nu ska jag göra en ny header!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0