skolkade träning igår, aja baja

men vi tog en 40 min promenad iaf, iofs satt vi på en bänk och snackade en del också så hehe men vi skyller på att vi var svaga av dieten haha fick smaka kajsas goda soppa igår, det var underbart med varm mat :) tack så mycket!

gick hem och kokade min egen soppa sen på kvällen, kyckling, lite pasta, lök och majs/ärtor/paprika blandning, simpelt men gott blev det. kryddade med aromat och lite örtagårdskrydda.
hackade ner min frukt till en-portionspåsar också som jag kan ha till min morgon-smoothies, lite äpple, ananas och kiwi.
blev lite mycket för en portion märkte jag imorse men men, längtar till mitt nya mixerset, kommer på onsdag!!

ikväll är det vinprovning med Mija, är fortfarande lite bakis efter helgen men det kommer nog bli trevligt, jag är bara orolig att jag kommer dö av svält eftersom middagen inte är förrän kl 20.00, hoppas det blir några snacks till vinet även om jag inte får äta sånt idag... annars kommer jag bli askalas känns det som haha

snart ska jag försöka ladda upp bilder från min mobil; to perzonalize my blogg :) får se om jag kan reda ut det, är inte jätteteknisk, även om min pappa tycks tror det ("frida, kan du hjälpa mig installera min video?!")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0