dagens lunch..

består av pangasiusfilé, fullkornsris i sås av lätt kokosmjölk och grön curry pasta... mycket gott men stark! tog i lite mycket grön curry och då tog jag ändå mycket mindre än vad som stod i receptet...hehe

ikväll efter jobb ska jag hämta ut min kattlåda på mitt utlämningsställe för DHL-paket, handla kattsand, kattmat. sen hem och packa in presenter till syskonbarnen som jag ska ta med till hålan imorgon. synd bara att den ena bestämt sig för att åka till hennes kille så kan inte gratta henne in person. men hoppas hon blir glad för presenten när hon kommer hem..

sökte två jobb igår, jag är väldigt busig hehe. verkar väldigt mycket roligare än det jag har idag så vi får se hur det går..
kommer dock sakna min arbetskollegor om jag får det...
:/

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

=O Vad är det jag läser! Slutar du så säger jag fan upp mig! Nä men allvar? He he hoppas inte chefen läser detta ;) Vad var det för jobb då? =( Cicci försvinner sen och gör du det, klarar jag inte leva mer! bamsekram

2009-09-01 @ 12:50:38
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0