hoppas på lön imorgon...

för då jävlar hehe
då ska jag shoppa och spendera pengar på festivalen, gå ut och handla en god lunch, färga håret osv...
men det kommer antagligen inte, jag har sån otur när det gäller en sån tajming. jag får göra mig av med de pengarna jag fick låna av systern istället..

helgen är rätt fullbokad, tänkte följa med syster och barnen på festivalen efter jobb på fredag, lördag ska jag städa och sen hem till syster där jag ska sova över, hela söndagen ska jag vara barnvakt.

hoppas det går bra med barnvakten ikväll, jojo blir så ledsen vid åtta-tiden och jag vet inte hur jag ska bete mig då, igår fick jag gå ut med barnen för att kunna distrahera honom lite hehe får se hur det går idag..




barnen sitter snällt kl 18.00 och sedan ändras det haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0