lergökarallyt 2009





Åkte hem till pappa på fredagen efter jobb, han kom och hämta mig på busstationen och sen åkte vi inom Citygross och handlade mackor och bullar som vi skulle ha med oss till rallyt.
satt och pratade på kvällen och tittade på film, mysigt. sen sov jag i hans soffa så jag slapp sova i det röda huset-puh!
på morgonen väckte pappa mig med sitt klassiska Morrn morrn :) han koka kaffe och gjorde rostat bröd till oss. tror han sen tyckte jag tog lite väl lång tid på mig att sminka och göra vid mig innan vi till sist kunde ge oss iväg med så är det när man tillverkar döttrar hehe

sen bar det av till Ängeholms henbygdspark, där fick vi anmäla oss och få vår gottepåse från OKQ8, sen var det morgonfika som de bjöd på, fralla och kaffe.

10.15 startade vi rundan, gick upp mot hjärnarp och munka ljungby. mycket trevlig runda. jag visste inte att det var så fina skogar däruppe! hade lätt kunnat tänka mig att bo där när/om jag får man och barn :)

vi fikade på ett ställe som kallades skåne tälten, ciabatta med salami/brie, kanelbulle och kaffe...gott var det!

vid 13 var vi tillbaka i hembygdsparken efter vår 53km långa tur. vi satte oss och tittade på människorna sen gick vi en runda och tittade på bilarna som var med i rallyt.

vid halv fem var vi tillbaka i höganäs, gick inom systerbarnen och hälsade på och lämnade presenter sen åkte jag hem, helt död var jag av för lite sömn, resa och blodsockerfall efter allt godis jag åt under bilfärden.

Hoppas vi kan åka nästa år igen!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Lät ju mysigt och skoj! =)

2009-09-01 @ 12:54:27
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0