malmöfestivalen är igång

och jag är förbannad fär jag kommer knappt in och ut från mitt jobb som ligger vid Gustav Adolfs Torg...
jävla skit, vad såg man i denna festivalen innan hehe..

men syster L ska komma ner så får gå ner en runda med henne, hon är sjuk så vet inte om hon kommer eller stannar hemma iaf, inte kul om hon ska vara hängig men men vi får se hur det blir, kommer inte hon ställer Ans upp som sällskap till mig hehe.. var meningen att hon och jag skulle ut och sälja saker på festivalen och tjäna pengar men det blev inget av de jävla blocket-annonserna, värsta dissarna vi fick då hehe men men vi får komma på nya sätt att tjäna pengar.
hon är mitt framgångsteam, jag blir inspirerad av henne och jag hoppas hon har nytta av mig också hehe

fuskade med dieten idag och åt marängswiss som kollegan bjöd på, mumsigt och förbjudet.
blir kanske alkohol ikväll så då kvittar det om jag redan fuskat....

Malmöfestivalen

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Wee framgångsteamet! Ja klart vi ska komma på nått. Bara jag blir av med min satans förkylning, känns inte så inspirerande =)

2009-08-21 @ 10:16:37
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0