mätt och trött

har fortfarande inte hämtat mig från helgens otillräckliga sömntimmar tror jag, gick och la mig i tid igår men var ändå skittrött idag..
igår efter jobb följde jag med ans till en tatuerare där hon tatuerade in en jättefin tatuering som ett minne av hennes mamma. blev riktigt sugen på att göra min snart också. har tänkt mig göra en sort sköldpadda i skelettform, kan tänka mig att göra den hos samma som ans för hon verkar bra på det jag vill göra... well får börja spara lite pengar till det..

jag börjar få ångest över min nya katt, jag har inte tagit honom till mitt hjärta. jag börjar bara tycka synd om Kitchen som inte får lika stor plats längre.. usch vad ska jag göra, det hjälper inte att hon jag köpte den ifrån vill ha bilder hela tiden..
nåja kanske börjar tycka om honom sen, får uppfostra honom på sitt bara



katten Jackson jävlas med Kitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0