nostalgisk...

på sistone har jag varit så nostalgisk och med det selektiva minnet jag har minns jag bara tillbaka på de bra stunderna:

* morgonkaffe på Ica, speciellt under december då vi släckte ner ljuset och endast hade tända ljus
* stå i köket på ica och laga mat och snacka skit med L och Z, saknar dom mycket!
* när jag bodde granne med min syster och vi tog frappé på gården på somrarna
* allmänt kan jag sakna min gamla stad, lugnt och skönt.
* tänker tillbaka på när jag dejtade W, de bra stunderna då vi satt och skrattade i hans soffa och bara myste, de morgnarna när jag stannade kvar och han gjorde frukost till mig ( men det var flertal dåliga stunder om jag är riktigt ärlig mot mig själv)
* mitt förhållande med A, hur jag under hela tiden kände mig nyförälskad och fick fjärilar i magen när jag såg honom (såg på FB att han har ett nytt förhållande så får lägga han helt och hållet bakom mig nu)
* fester med Ica-gänget, vilket roligt och sammansvetsat gäng vi var!

ja det finns många fina stunder i mitt "förra" liv, men det finns fina stunder i det jag har nu också och jag har lärt känna en massa nya trevliga människor som jag hoppas kunna skapa nya minnen med :)

Go to fullsize image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0