work work och work

Sitter man och jobbar som vanligt, ovanligt lugnt idag så vår servicelevel ligger väldigt bra, kan bero på att vår teamleader kan oss en liten spark i baken igår på vårt möte hehe
inte så många mail att besvara så man får surfa lite idag, tråkigt men ibland hittar man lite roliga bloggar...

ska vara barnvakt efter jobb idag till kl nio och sen ska jag möta Ansi på folkets park där vi ska se stand-up
stand up på moriskan

kan bli kul.... jag funderar på att försöka få ihop ett litet gäng för en stand-up kväll sen i höst, på Oslipat eller Mack. får se vem som är sugen sen..

fick låna 300kr av Linda igår så det var skönt, nu klarar jag mig ekonomiskt även om lönen inte kommer in på fredag vilket jag hoppas på.. fundera först på att gå och panta mina flaskor men tar emot så mycket, speciellt böket med att ta ner dom till värnhem hehe nåja någon gång måste jag gå och panta dom..

jag har googlat lite tips på hur man får en katt att kissa inomhus, min katt gör det ibland om jag råkar vara borta för länge.
det man ska tänka på är 1. städa lådan ofta (gör jag men måste det göra ännu oftare nu när jag har två katter) 2. Ställ en kattlåda där den brukar kissa (beställde en till kattlåda på nätet som förhoppningsvis kommer i nästa vecka 3. Spraya vatten utblandat med citrondoft (ska köpas in)

hoppas verkligen dessa 3 sakerna kan få henne att sluta kissa för jag orkar inte med det längre, inte så fräscht heller direkt. :( nåja vi får se hur det går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0