äntligen en rolig kväll på extraknäcket :)

i fredags jobbade jag som vanligt som croupier, och för första gången på det stället fanns det mycket folk och jag hade folk som spelade hos mig i princip hela kvällen så det var riktigt kul... extra roligt var det också att jag hade en gäst som jag blev lite småförälskad i, han var en perfekt frida-kille... tyvärr så är jag dålig på att ragga nuförtiden så blev inget av det men det kändes bra att bli lite smygförälskad, jag blir lyckligare då, man känner att man lever hehe.. .var ett tag sen man var intresserad av någon kille... känns som om jag fick lite extra push nu att ta tag i mig och mitt liv.. det är skönt med lite fjärilar i magen som gör att man ser framåt... :)

Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0