det går bra nu....

fast lite stressad är man :)

träningen har gått super, tränade i fredags efter jobb med Cest, körde styrketräning. sen gick jag hem och tog en lugn kväll, tittade på Bröllopsduellen och den var bra, lagom mysfilm.. :)
på lördagen efter jag vaknat gick jag till gymmet där jag körde kondition... följde med kajsa till entré en snabb runda sen var det mysdag hemma hos systern.. på natten jobbade jag som crupier... kan inte säga att det gick bra eller dåligt.. ganska jobbigt var det.. tror inte jag var på humör helt enkelt... ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka på sitt vanliga ställe nu under julen..
jag gick från jobb typ 03.40, gick inga bussar hem till mig eller i området så istället för att stå och frysa och vänta i 20-30min bestämde jag mig för att gå hem istället... så det blev motion bara att pulsa hem i snön hehe

råkade sova skitlänge på söndagen så kom hem till syster lite sent men vi hann med lite mys iaf..

imorse vaknade jag kl 6 och gick och tränade kondition, helt amazed men det är ju så det ska vara nu framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0