I'm baaaack, home sweet home...

igår landade mitt flyg i sverige, så nu är man tillbaka igen.... men semestern gick alldeles för fort :(
men samtidigt var det skönt att komma hem till sin egen lägenhet och sin egen mysiga säng :)

kan bara sammanfatta min Libanonresa med orden: kaffe, mättnad, diarré, vänliga människor, suverän shopping, systerkärlek, humor, äventyr, hemskheter, "trasiga" taxibilar :), oslagbara vyer, promenadvärk, får :)
detta är verkligen första gången man verkligen känner att man varit i ett annat land, kan inte jämföras...

igår när jag kom hem packade jag upp och gjorde vid lite hemma, tog en lång lång dusch, la mig i sängen ett litet tag, råkade sova en timme. gick upp för att titta på TV en stund, somnade i soffan i 2 timmar, gick och la mig i sängen och somnade på en gång... verkligen trött efter resan hehe sov bort typ en timme på första flyget och sen blev det ingen mer sömn så lite trött var man... hehe kan inte tänka mig hur kajsa klarade av att ta hand om sina barn sen, hon sov inget alls...

kattvakten hade gjort ett bra jobb och det var skönt att komma hem och inte behöva plocka upp kiss och sånt... Jackson verkade ha saknat mig för han låg på/bredvid hela kvällen och natten :)

Kan verkligen rekommendera att åka dit, Beirut-Libanon!




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ahh vad gulligt av kissen =)



Ja klart 2010 kommer bli ett bra år, tror det är första gången jag ser fram emot det så mycket! Kan inte fatta heller att det gått 10 ÅR sen 2000 start. :-O

2009-12-10 @ 11:22:50
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0