uppesittarkväll...

systern ringde och frågade om det inte var lika bra att de sover över hos mig idag och det är det ju så de kommer ikväll så har vi en mysig uppesittarkväll :)
ska handla maten efter jobb idag sen är allt klart, försov mig imorse så det blev inget träningspass men det blev ett städpass så nu har man det klart iaf :)



får hoppas att systern inte hinner före mig hem eftersom vissa hemliga saker ligger framme som barnen inte får se. blir nog inte att tomten kommer för jag pallade inte asa med mig en ful tomtedräkt från Rusta... det är synd att den på BR var så dyr... men vi får nog köra en sån variant som vi hade när vi var små att tomten lämnat presenter utanför porten eller på gräsmattan och inte hade tid att komma och hälsa eller något... vi hittar på något :)



inte roligt att vara en ful tomte som adam ändå kommer märka är jag eller kajsa.. men borde iofs inte Jojo få en tomte... men det är ju faktiskt hans andra jul, han var faktiskt 20 dagar på den förra hehe... usch vad tiden går.. fattar egentligen inte hur kajsa pallade åka till vår syster och fira julen där när hon nästintill var nyförlöst men men sådan är hon, inte en person som viker sig när saker blir lite jobbiga :)

ska bli skönt med en lugn och skön jul detta året, och förhoppningsvis kommer snön tillbaka så man kan gå ut och leka i snön efter julmiddagen men det blir väl att hoppas på för mycket..

fick köpt en julgran igår iaf och den blev riktigt fin om jag får lov att säga det själv, traditionell men piffig :)






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad mysiga julgransbilder =)

2009-12-28 @ 14:18:07
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0