flytten är gjord.

nu bor jag äntligen i en stor 2a, förstahandskontrakt and I'm loving it!! =)

vi flyttade i onsdags, min systers man och hans bror hjälpte mig flytta, det var vidrigt att bära ner alla saker från första lägenheten, 4 trappor utan hiss. Mina ben skakade så trött jag var! men i nya lägenheten gick det bättre för då lassa vi bara in allt skit genom fönstret.
sov över hos systern på kvällen för orkade inte ta tag i något t.ex. sätta ihop sängen.

på torsdagen gick jag och syster på stan, shoppade lite till min lägenhet, nya grytlappar tex
gick sen hem och började fixa, först upp med gardiner så jag fick mitt privatliv tillbaka, sen montera ihop sängen, och la in det mesta i köket.
stupade i säng, det hjälpte inte att man var dödssjuk med världens träningsvärk när man skulle försöka vara effektiv.

på fredagen var det tänkt att jag skulle fortsätta göra fint men jag skolkade istället och gick till caroli med syster och hennes bebis, fick endast med mig två par nylonstrumpor men men.. hehe det var trevligt att fika och strosa,
följde med och hämtade adam på dagis, kände mig väldigt dålig så åkte hem och vilade en timme på soffan sen satte jag igång med garderoben, jisses vilket jobb!! men blev färdigt med det med
(B ville att jag skulle komma men eftersom jag var mitt uppe i upppackningen och dessutom var sjuk stannade jag hemma hela kvällen)

på lördagen sorterade jag mitt smink, packade upp vardagsrummet, sen ringde syster och bjöd in mig på fika och sen schlagerkväll. satt med dom och åkte sen hem på kvällen

söndag träffade jag återigen min syster, gick och handla lite och gick på en liten promenad. vi gick hem till mig efteråt och påbörjade kajsas scrapbooking, blev två fina sidor =) jag tittade mest på men iaf hehe sen gick de hem och jag tvättade.
B smsa och undra om jag ville komma så jag stack dit efter min tvätt var klar vid nio och åkte hem vid halv tolv, det var mkt trevligt! :) mer säger jag inte.....(att tala är otur har jag fått lära mig den hårda vägen)

back to work igår, det var kämpigt, dessutom som jag var extra trött pga att jag inte kom i säng förrän vid ett typ men men
nu börjar det flyta på. imorgon ska jag och kajsa börja träna, ska bli roligt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0