helgen som gått

har gjort absolut ingenting i helgen känns det som, följde med cecilia efter jobb i fredags och letade efter en
t-shirtklänning till henne, köpte en flaska rosevin som jag tänkte jag skulle lyxa till fredagskvällen med men slutade med att jag drack ett glas väldigt långsamt medan jag tittade på lets dance som en annan pensionär och sen gick jag och la mig.

sov ut i lördags, åkte hem till kajsa, vår bror och hans familj kom på besök, shit vad stora tvillingarna har blivit!!

blev som vanligt att jag inte kunde dra mig från att stanna så jag stannade på middag och sen kunde vi inte hålla oss från att handla lite snacks och godis, vi e riktiga tjockisar, måste skärpa mig nu, vågen rör sig åt fel håll igen :(

om det bara blir fint väder igen med lite värme och lite solsken kommer jag klara detta mycket bättre, är helt beroende av solsken. kanske ska gå i ljusterapi?

fortsatte packningen igår, 14 lådor är packade nu vilket motsvarar ca en fjärdedel av mina saker, funderar på att ha kläderna i lådor istället för sopsäckar som jag hade när jag först flyttat hit, blir lättare att hantera... wee jag längtar! bara två veckor kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0