sjuker...

usch känner mig jätteförkyld, både idag och igår.. blir helt kallsvettig av minsta ansträngning, blir jag inte bättre tills imorgon får jag nog sjukanmäla mig så jag kan bli frisk hemma.
ska ut och promenera med systern idag efter jobb så tog med mig dubbel lunchlåda, annars blir middagen så sen.
stod och gjorde 3 rätter igår, lax med spenat och potatis, färsbiffar med fullkornspasta och biff med nudelwok, hoppas allt blir gott, hann inte smaka av allt :)
nu slipper jag laga mat på ett tag  iaf, ska bara ha receptet på potatis och squashsoppa också, som jag kan laga idag eller imorgon.


usch bara tisdag idag, vill ha ledigt... =) vill flytta, vill ha lön, har bara mitt småskrammel i min sparbössa kvar.. :(

nej back to work, får se hur många kunder som vill avsluta idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0