usch vad jag är mätt

har ätot fredagsfrukost på jobb nu, ostfralla och en skiva gott valnötsbröd, en liten yoghurt, kaffe och juice mums mums men shit vad mätt jag är

har varit på utbildning på jobb hur man ska förbättra sin arbetssituation och sin relation till kunderna, hjälper verkligen, känner mig på topp igen... tydligen hade jag och mija fått beröm av vår lärare också sa chefen precis :)

igår var jag och kajsa ute och gick en timme, duktiga som få men på vägen hem viker vi oss och går in på Coop och handlar några hekto godis som vi smäller i oss när vi kommer hem....haha vi är inte bra för varandra men men jag har ändå inga pengar att handla gott för i helgen så lika bra att passa på :)

snart är det flytt, ska packa massor i helgen tror jag. sen ska de komma och titta på lägenheten, förhoppningsvis vill de ha den redan i februari så jag slipper dubbla hyror! *hoppas hoppas*

well back to work, be happy!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha "inga pengar att handla gott för i helgen", yeah right. Nä vi får ta och skärpa oss nu. Promenix på tis kanske? Ons e ju spikad, right? Love u.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0