veckan som gått....

en vecka sen jag skrev i bloggen, inte bra, har samtal hela tiden på jobb så har knappt hunnit kolla mailen bara... :(
men nu känns det bättre, inte alls lika många som ringer, har haft 20 samtal fram tills nu 10.22 jämfört med 50-60 de andra dagarna, så skönt!!

ringde precis en kund som hade vunnit 10 000 kr i rese-presentkort, vilken lyx, vill jag också göra!

jag och syster har gått flera mil veckan som gått känns det som, idag är jag riktigt öm hehe men jag gick till jobb idag iaf, har jag inte gjort på länge eftersom jag inte känt mig på topp men nu börjar det kännas bra igen.

wee jag har fått en nästintill gratis flyttbil!!! min kära arbetskamrat berättade det glädjande beskedet precis, så skönt att slippa oroa sig för det :) allting kommer bli bra känner jag nu, hoppas bara mitt lån från bror kommer in på fredag också :)

nej nu vill chefen att jag besvarar lite mail, back to buisness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0