After Work

jag och min arbetskollega träffades med två gamla arbetskollegor igår på Mello Yello på lilla torg.
jättelängesedan jag träffade dom och speciellt roligt var det att träffa min älsklings "kusin" Stina, hon är sån bubblig människa, man önskar man hade hennes energi och utstrålning ibland hehe
vi delade en flaska rosé, en flaska vitt och sen tog jag en öl. lite berusad blev man, så obehagligt att vara lite berusad själv sen när man kommer hem, men jag drack lite vatten och tittade på So you think you can dance.

det var så mysigt att vakna imorse, Kitchen låg och sov i fotändan. hon är så söt tycker jag, ser ibland fortfarande ut som den kattungen hon en gång var. nej jag älskar min katt, jag hoppas det fungerar sen med den nya katten som kommer här i slutet på sommaren. jag köper den för hennes skull för att hon ska slippa vara ensam så mycket som hon är men själv är jag egentligen nöjd med bara henne. hon följer mig runt i lägenheten, sitter och väntar på mig när jag duschar eller går på toaletten hehe

I Love You naaaaww! hehe


Kommentarer
Postat av: Stina

Tyckte också om att träffa dig igen kära kusinen! Måste vi göra om SNART igen!! Puss o Kraaaam

2009-07-01 @ 23:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0