barnvakt och en som kanske vill bli min pojkvän(?)

i fredags efter jobb stack jag hem, syrran jobbade och jag var trött eftersom min sömn kommit helt i otakt av MJ minneskvällen.
tittade på film och gick sen och la mig relativt tidigt.
sov mororgon på lördagen, gick och handlade frallor i Polack-livsen men glömde mjölk så det blev ingen Frappe :/

städade och sen kl 14 blev det även tvättning, eftersom jag gjort klart städningen hade jag inte att gära medan jag väntade på tvätten så jag plockade fram mitt playstation och började om en ny runda med sims castaway, allt gick skitbra ända tills det efter 4 timmars intensivt spelandes hängde sig!! :( allt mitt jobb helt förgäves!

i fredags när jag satt hemma ringde B, svarade inte, sen kom det ett sms som frågade varför jag inte svara, svarade inte, sen kom det ytterligare ett sms som igen frågade varför, svarade - skrev att jag inte kunde träffa honom mer
vi gick in på allt att jag ville ha en seriös pojkvän och ingen sexkompis, han svarade då att han kanske kunde vara min pojkvän, det kunde inte jag veta nu och att vi var mer än sexkompisar för han tycker så mycket om mig. han ville träffas och prata. i mina öron hörs det som manipluation, han kommer bara få mig i säng en egång till, inget kommer ändras så kommer jag få värsta ångesten. sa att jag inte kunde veta nu vad jag ville göra, att jag var upptagen en tid framåt men att vi kunde höras...vill egentligen inte sylta in mig med honom igen..... jag får se hur det blir....

på lördag kväll gick jag hem till systern efter tvätten var klar, tittade på tv och åt lite snacks, sov över där eftersom kajsa skulle jobba på söndag fm och jag skulle vara barnvakt. trångt var det i sängen, jag och kajsa låg i mitten, ihopklistrade i ryggen med varsitt barn vid vår sida, men det är på mysigt också :) kl 7 på morgonen vaknar jag av att lillebror är vaken, han är så söööt!, ligger och pratar och busar med honom lite, tills slut orkar jag gå upp, tysta går vi ut ut rummet så att storebror ska kunna sova vidare. ut och sätter på kaffe, jag och lillebror leker lite på golvet. kl 9 vaknar storebror, ger gröt till lillebror. storebror är inte hungrig så han väntar med frukosten. kl 10 går vi till hemköp och köper burkmat till lillebror.
storebror vill gå in på BR och titta på leksaker så det gör vi, önskade jag hade pengar att köpa något till honom men han får nöja sig med att titta denna gången. sen går vi hem och leker lite, jag fixar lunch, lillebor är så trött att jag bestämmer mig för att gå ut med honom på en gång i vagnen. vi går till lekplatsen i närheten av systerns jobb så lillebror sover i vagnen och storebror leker med sina nyfunna vänner, jag känner mig som en sleten småbarnsmamma hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0