dags för räkningarna igen :(

passade på att ta med mina räkningar till syrran idag, Bobo sover och storebror är på dagis så hade tid att lägga in dom nu och det var mindre kul, speciellt hatar jag Eon, hur dyra kan man vara egentligen! har bara nätavgiften hos dom och kostar flera hundra!! :( *grr* bojkotta elmonopolet i malmö!

kommer bli en stram budget i danmark iaf känns det som eftersom jag kommer ha hela augusti jag behöver pengar till sen när jag kommer tillbaka... hoppas på en bra lön iaf och att den kommer redan imorgon.

hoppas det blir fint väder imorgon, då ska jag och barnen till Beijers park och titta på sommarteater, mysigt


nu vaknade bobo, ses!

Kommentarer
Postat av: Ans

He he tror du lönen kommer idag!? =) Ja man kan ju hoppas det =) Inget än så länge =) iaf!

2009-07-22 @ 10:34:23
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ans

=) Lönen kom ju! =)

Saknar dig ju! Kom tillbaka! När är du tillbaka??



krams

2009-07-23 @ 10:22:52
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0