första semesterdagen..

och jag sitter hemma hos syster och glor på tv och väntar på att Bobo ska vakna och hålla mig sällskap och sen vid tre ska vi gåoch hämta storebror på dagis.
ska vara barnvakt idag, imorgon, på onsdag och på fredag... vilken semester :P hehe men det är ändå roligt att passa dom och jag har inget annat för mig. ska tvätta på torsdag och packa till danmarksresan annars inget. syster sara ska komma ner till höganäs men det kommer inte bli att jag kan kommer upp och träffas, min vecka är spikad.

var med syster linda i helgen, vi gick och åt på den indiska restaurangen på lilla torg, inte den godaste maten man ätit men så blir det när man snålar hehe, 170kr för mat, bröd och öl är billigt för lilla torg så :)
får betala tillbaka henne det sen eftersom jag bara hade en hundring på mig.
sen gick vi bara runt i stan och glodde, jag har kommit på att jag bara vet hur man festar, äter och underhåller barn i malmö. föreslog bowling men det var hon inte sugen på. vad gör man som vuxen i malmö??

well får lära mig det under tiden jag bor här, har inte varit jätteaktiv än så länge...

5 dagar kvar tills vi åker till danmark!! ska bli riktigt skönt att komma bort och bara slappa och mysa.

eftersom jag är så mycket barnvakt till lillasyster så kan jag nog få hennes man att mata min katt medan jag är borta också. systerdottern har inte hört av sig, hon lever väl livet i småland med sin kille och min granne verkar inte vara hemma den veckan. nåja det får klara sig med att hon blir matad någon gång under veckan...

vakna bobo!!! jag har tråkigt!! :)

Kommentarer
Postat av: Ans

Saknar dig redan!! =(

2009-07-20 @ 16:31:29
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0