friday I´m in love....

or maybe not men jag är kär i ledighet!  .......

ikväll ska jag hem efter jobb, ska städa lite och göra iordning och på allvar sätta igång med mobilväskorna jag fått på beställning, två med fc barcelona färger och en till kusinen...
har beställt pärlor och tillbehör från panduro också som jag hoppas kommer snart, ska bli roligt att sätta igång igen, jag känner mig kreativ på nytt :)

min syster och barnen ska sticka iväg och bada, jag hoppas att de kanske kan tänka sig det i helgen också om det blir fint väder så jag också kan få mitt första dopp, iofs har jag inga snygga badkläder och hittar inga någonstans heller, någon som har några råd till en fyllig tjej med små bröst? hehe
Hur klär man ett päron i badkläder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0