insomnia

jag kan inte somna på nätterna, jag går och lägger mig sent, sen läser jag jättelänge tills jag blir trött, när jag sen släcker lampan kan jag inte somna, jag tänker på ditt och datt, jag hör Michael Jackson låtar i repeat i huvudet, som en radio man inte kan stänga av... min säng är obekväm, måste vända madrasserna, har blivit en lutning då jag alltid sover på samma plats, i mitten.. mina fötter är varma och vill springa i snö.... och jag vill bara somna

imorse kunde jag knappt öppna ögonen men av någon anledning så har jga börjat cykla supersnabbt till jobb fast jag inte märker det själv, jag vaknar en halvtimme försent, går och sminkar mig och klär på mig, gör vid en macka jag kan äta på vägen. orkar inte skynda, cyklar, går segt... kommer till jobb en halvtimme efter jag vaknat!!?? hur gick det till?!

snart semester och då ska jag sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0