måste bara tillägga...

att jag semesterstädat skrivbordet och nu skickat iväg allt som jag har på bevakning och liknade. alla min salg! *as if* men det blev en del så kanske 400kr plus på lönen hehe alla bäckar små som man säger :P

shit vad jag ser framemot denna semestern, har inte haft semester på nästan två år nu eftersom jag inte fick någon när jag sa upp mig från mitt förra jobb och fick nytt jobb på direkten.

*sommar sommar sommar!*

har lite panik på hur tiden ska räcka till bara, hade velat besöka alla min syskon men det kommer bli svårt. jag får göra mitt bästa! halmstad och hässleholm får prioriteras eftersom det var mest längesen sist om man kan uttrycka sig så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0