Michael Jackson hela kvällen...

igår satt jag och syster bänkade framför TV4 och såg på minnescermonin för Michael, den var jättefin tyckte jag. många fina ord och jag höll med om mycket, jag och syster fällde många tårar.
det var så hemskt när hans dotter tog sitt farväl :(

sen blev det dangerous-konserten blandat med musikvideor från MTV, fällde många tårar igen. vi är så blödiga! :)

han var sån god människa, jag tror verkligen på det, jag lyssnar inte på all ryktesspridning och smutskastning det har varit om och på honom, "how much can a man take!"
han var en verklig artist som gav allt på scenen och ingen kan mäta sig med honom. det är en stor förlust.

hoppas hans död inte varit förgäves utan att människor på nytt tar sig till hans budskap om att göra en bättre värld

kom i säng vid 2-3 tiden, mycket trött idag men det kan man leva med, har tur som kom upp överhuvudtaget hehe
men det var jobbigt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0