only the lonely.....

ans lämnade mig kl 13 och sen var det full kö, tycker inte om mitt jobb när det ringer så mycket, undrar vad jag är anställd till att göra?! hehe men iaf, jag tycker om när det blir lite pauser så man kan svara på något mail, packa lite brev, titta sin mail osv men ska inte klaga hade kunnat vara värre. nu gick Hela också så nu är man totalt ensam, men bara en halvtimme kvar sen slutar man!! yeah!

efter jobb ska jag hämta min cykel på Abrahams, fick laga stödet också för någon har tagit sönder det under natten vid kajsa, huliganer som bor där, tror de är ute efter mig! :(

sen ska jag cykla hem och titta på Michael Jacksons minnescermoni, lite töntigt kanske men jag har alltid varit facinerad av honom och jag tycker om många av hans låtar, han har gjort mycket gott i sitt liv.

såg på nyhetsmorgon idag på TV4 och Bard är inte klok, börjar mässa om att MJ inte ställt upp för bögarna och AIDS-forskningen och tjatade om bleachingen,  måste alla kändisar stödja bögarna? får man ingen respekt om man inte gör det? är Mj smygbög eller helt enkelt en vanlig heterosexuell kille, mer pekar väl på det sitnämnda?
nej jag tycker att man kan respektera de döda och prata om det som varit fint med dom, det som betydde något.
Musiken, dansen, hur han skapade nya vägar för musiken, hans välgörenhetsarbete osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0