svett, svett, svett!!

gud vad det är varmt och klibbigt, varje morgon när jag kommer in på jobb efter min cykling är jag svettig, efter varje rökpaus blir man varm in till benen, cyklar hem helt svettig och lökig. varenda liten sak man ska göra, t.ex. klä på sig blir man svettig... men ska inte klaga jag gillar sommaren och det som följer med, promenader, picnic, uteserveringar och utflykter överlag men en aning friskare luft hade inte skadat hehe



igår fick jag reda på att min syster från Höganäs skulle komma till Malmö, dålig förvarning men som tur var fick jag ledigt utan problem de två sista timmarna från jobb. tyvärr hade jag inte planerat en utedag så jag fick sitta i mina klibbiga jeans som ramlar ned för rumpan varje gång man sätter sig ner i Rörsjöparken där mina systrar hade belägrat sig med sina ungar.

det var mycket trevligt att träffa Linda igen och sebbe och tilda. det är lite konstigt hur man kan komma ifrån varandra så mycket under så kort tid egentligen, sebbe har blivit så stor men ändå är han fortfarande liten. han hade fått en vattenspruta, i form av en sköldpadda, på Max som han gav mig. tydligen hade han haft den länge och väntat på en dag när han skulle träffa mig så han kunde ge den till mig, så gulligt :)
måste träffa dom lite mer nu under sommaren, speciellt kan man ju passa på när man har semester snart

2 veckor kvar sen är man ledig, ska bli riktigt skönt, ska ju till danmark också och förhoppningsvis kommer en till syster med. min syster sara ska ringa mig ikväll och jag hoppas på att hon har goda nyheter med sig!!
annars hade det varit roligt om Linda och hennes barn hade velat följa med men hon har ju inte råd men vi andra hade ju kunnat skramla ihop och resan kostar ju inte så mycket. well vi får se men Danmark here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0