9-8-7-6-5-4-3-2-1.......

snart är denna dagen också slut, skönt sen är det bara torsdag och sen fredag och sen helg!!

försöker se positivt på att helgen kommer snart men det är svårt hehe

ska hem till syster ikväll - hämta mina pålägg och umgås lite :)

så seg man är, måste sova ut innan firmafesten annars kommer jag somna på den känns det som....
wake up party girl! fy vad man är gammal! haha
hoppas min outfit blir bra iaf, nu såg jag på väderrapporten att det kommer regna på fredag så det är mindre kul, får ta med mig min snygga röda regnjacka :P


......  0 !!!!!!

weee hemfärd!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag vill bara tacka alla från jobb för blommerna!! Snälla hälsa alla så mycket!! Jag började gråta när jag såg dem, dem är såå fina!!

2009-06-10 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0