dejt i helgen?

en kille som jag snackat med sen oktober frågade mig om jag hade lust att gå ut med honom i helgen, bio eller middag.
vet inte vad jag ska göra, jag gillar hans personlighet skitmycket, rolig och trevlig men jag vet inte om jag är attraherad av honom. vet inte om jag ska våga ge det en chans eller om jag ska krypa in i min lilla hydda och gömma mig för killar tills jag om omregistrerat i min hjärna vad jag vill ha och vad jag söker. jag är en sån velig person, jag är livrädd för att ta fel beslut, jag är rädd för att gå miste om något i de valen jag gör.
jag vågar inte leva livet som det kommer och det är så tragiskt, jag vill träffa en kille men jag är rädd för att bli sårad igen, jag är ännu ej läkt.....


Kommentarer
Postat av: Kloka Tant Mija :-)

Jamen Frida, det är väl klart att du ska gå ut med honom!!! Övning ger ju färdighet och det värsta som kan hända är väl att du inser vad du INTE vill ha?!

Sitta hemma ger inga större erfarenheter, såvida du inte bara tittar på faktaprogram på tv, förståss ;-)

2009-06-03 @ 11:53:09
Postat av: frida

Mija:ja jag får väl våga mig ut hehe har ju som sagt inget att förlora mer än en kväll i mitt liv :)

2009-06-03 @ 11:58:34
URL: http://fritchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0