firmafest..

i fredags var det firmafest efter jobb. de hade beställt en buss som skulle köra oss från kontoret till feststället i danmark. jag var den enda från kundtjänst, var lite orolig för det men det gick bra, fick umgås lite mer nära med de andra på kontoret.
det var roligt, jag drack vinglas efter vinglas till nervositeten släppt hehe. nej blev inte så full men jag är alltid så socialt osäker. vi dansade, gjorde Quiz zom vårt lag förlorade pga att vår chef inte visste hur många vi var i kontoret *grr*
de hade en slaktare som bjöd på grillat, potatisgratäng och sallad, mycket gott!
vi stack hem tidigt allihopa eftersom det inte var något ordentligt ös på kvällen och alla blev lite sega.



på lördagen när jag vaknade hade jag en huvudvärk som hette duga, magen var lite i uppror också efter vinet. helt seg under dagen. gick till beijers park och lekte lite med systersonen. gick hem till henne en runda. hon bjöd på ASgoda kycklingvingar. var sååå mätt och belåten efter det. skulle hyra film med filmen Bolt som vi ville ha var uthyrd :/
tittade på tv och sen stack jag hem, gick ner och såg att någon hade piftat min cykel. *hatar*
fick traska hem men det var rätt skönt med en liten kvällspromenad.

på söndag var det dags att tvätta och städa. syster och barnen kom. vi åt lite glass och spelade playstation.
gick hem till syster på kvällen, tänkte laga min cykel men orkade inte ta tag i det så idag efter jobb ska jag fixa det.

fick värsta självförakts-känslorna igårkväll när jag kommit hem så började hoppa hopprep och göra imoproviserade gymrörelser, lättade mitt samvete lite. nu måste jag ta tag i mig själv innan jag förfaller helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0