Midsommar och lördagstrafik...

...det tänkte inte jag på när jag i morse skulle ta bussen till jobb, lämnade cykeln eftersom vi ska till Höganäs efter jobb idag så ville jag inte lämna den ute på stan. Missade nästan fredagsfrukosten, fruktansvärt öde haha. men jag kom kvart i så nu e jag mätt och glad. Har haft ett samtal än så länge så det verkar bli väldigt lugnt men nu ska vi packa post, jippi eller något.

well bara 1,5 timmar kvar, känns jättekonstigt med sån här kort arbetstid hehe

min outfit för dagen blev inte allt igenom lyckad men om man tänker på att jag inte har några kläder hemma så blev det ok, ser lite somrig ut iaf. Svarta leggings, skitstor vit klänning som påminner om ett nattlinne, svart brett bälte och en blommig scarfs, röda ballerinaskor. skitsamma egentligen det är bara Höganäs och familjen..... men tänk så får Han syn på mig.... well det kommer inte hända...

vi ska sova i pappas andra hus inatt, kommer bli riktigt läskigt... tur vi har varandra eller ja jag kanske får sova ensam i soffan, vi får se hur det blir. ser fram emot dagen iaf


Trevlig Midsommar allihopa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0