nu är det sommarväder igen...skönt

och sofie och peter ska åka på sin resa till Europa, hoppas de får det bra. Bidrog till deras resa för det tycker jag verkligen dom var värda!

igår gick jag, syster och bebisen på promenad och plockade fläderblom. har inte haft tid innan men nu gjorde vi slag i saken. gick hem till mig och kokade sockerlagen och gjorde vid allt så nu har jag två spannar med fläderbloms saft som bara gottar sig, ska sila upp den på torsdag sen är det bara att njuta.
mina tre favoriter på sommaren är flädersaft, Frappe och twister-glass :)


Kommentarer
Postat av: lillasyster

twisterglass? jasså du :D

Åhh I want frappe...

2009-06-23 @ 14:48:05
Postat av: frida

Kajsa. ja twisterglass men det har inte varit riktig sommar än så har inte ätit en än så länge :P

2009-06-23 @ 15:09:15
URL: http://fritchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0