övernattande gäster....

igår efter jobb hämtade jag ut mitt paket med klänningarna, syster ringde och frågade om hon och barnen kunde komma hem till mig, självklart!
vi gick hem, jag provade mina klänningar, asfula allihopa, eller ja de passade inte mig. tyckte jag hade kommit till en lösning men i morse ändrade jag mig igen, kände mig som en kärring, vilket jag iofs är hehe :)

syster med barnen och jag som åker till jobb haha

syster sydde sin mans byxor, adam lekte och tittade på tecknat och var allmänt uttråkad hehe. jag passade Bobo.
slängde in lite färg i mitt hår, blev ganska så rejält rött men men  det blev lite piffigare än innan hehe

adam råkade somna i soffan innan vi hann bege oss hem till syster så det fick bli en övernattning, mysigt :)
syster och barnen fick sängen så tog jag soffan.... sen imorse vaknade man upp till världens oväder, storm och regn.
fick ta bussen till jobb, no way att jag cyklar i storm!
mysig fredagsfrukost och nu sitter man här och försöker komma in i sitt arbete :)

sommarfest ikväll, hoppas det blir kul... jag hatar min outfit redan haha men den är ju bekväm så kunde varit värre..

pratade med A igår, det var roligt.... får se om man vågar återuppta kontakten med honom igen..





fick bilder av kisen igår, skiiiiitsööööööt!! jag vill ha den på en gång!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Tack för en helt underbar kväll o natt.. =) mysigt!

Känner mig dock lite "bakis" strange att komma hem på morgonen, haha.. It takes me back in time!



Älskar dig massor! Hoppas du får det kull ikväll iaf.



Koko, Jojo & Dodo

2009-06-12 @ 09:48:46
URL: http://kaaisaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0