råtta!! iiiiiiih!!!!!!!!!!!

imorse när jag skulle cykla till jobb såg jag en äcklig svart råtta som sprang över vägen, jag saktade in för att den skulle kunna nå andra sidan innan jag cyklade vidare, när den väl är över börjar jag trampa upp farten och då vänder det äckliga lilla krypet sig om och börjar gå tillbaka, jag är en centimeter från att köra över det!!! *gråter inombords av äckel och kalla kårar letar sig upp för ryggen*




lite frulle på jobb, blev inte så mycket då jag var sen och man fick tränga sig fram för att nå pålägg, ska nog skippa frukosten i framtiden. nyttigare med havregrynsgröt :)

har gjort klart alla mina bevakningar nu! så skönt att slippa tänka på dem, har ett fåtal kvar som ska ordnas i slutet av juni

ska cykla och hämta min dammsugare idag på OKQ8, hoppas den är bra! har ett mystiskt stort brev som ska hämtas också, ska bli intressant att se vad det är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0