smörgåstårta till lunch...

lillchefen kom med smörgåstårta idag för att fira att han fyllt år och att Sverige vann matchen igår, gott gott! hehe

Igår satt jag i en vindig kall trappa och väntade på min syster i ca 40 min, damn you girl! hehe skoja bara jag vet att det inte var meningen. de var och handlade och jag trodde de skulle vara hemma strax efter 18. men satt och började läsa i en ny bok som jag lånat på biblioteket.. den verkade rätt bra men lite konstig, resencion kommer sen, men ska läsa ut den snabbt för jag har två andra böcker jag också vill läsa denna månaden för sen får man låna nya till danmarksresan, gott att ligga på en filt i gräset och läsa bok :)

Köpte hårfärg igår, det blev bra men tror jag ska göra det en gång till så att det blir lite fylligare och glansigare färg, köpte Mood nu och det finns ju bättre märken men är man snål så är man.
Hittade ett schampoo och balsam som verkade perfekt för min hårtyp:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0