weee

min arbetskompis/bänkkompis/rökkompis/lunchkompis/fritidskompis är tillbaka på jobb!

gud vad jag saknat henne, skönt att ha henne bredvid sig igen




shit vad det ringt idag, så blir det efter långhelger..... men nu har det lugnat ner sig som tur är.. hehe

i helgen var man i Höganäs och firade midsommar, världens regn när vi först rullade in i Helsingborg men som tur var fick vi med det fina malmövädret till Höganäs så vi kunde sitta ute på eftermiddagen.

fick man sin dos av sill och potatis iaf hehe
Linda och Tina var där resten av syskonen kunde inte komma men det var trevligt. alla stack hem tidigt så det blev inget grillande men vi var så mätta att vi hade nog inte orkat mer mat iaf hehe
jag, syster och barnen sov över i pappas "sommarstuga", kallt, fuktigt, smutsigt och barn som inte ville sova kan vi sammanfatta den natten, värre var det för syster som inte kunde somna alls nästan
usch ja det gör vi inte om igen hehe

på morgonen åt vi rostat bröd hemma hos Pappa, sen gick vi ut och matade hönsen och Adam fick åka traktor :)

stack hem inom mammas grav på vägen hem, fixade lite och lämnade en midsommar bukett.
sen inom Linda en runda också och drack kaffe innan vi tog tåget hem. smärtfri resa hem, kycklingtallrik på Värnhems Falafel.
Syster och barnen duschade och badade av sig den fukt-lukt som följt med oss från stugan, sen stack jag hem och duschade av min, det var nice, har aldrig känt mig så ren som efter den duschen och känslan med att krypa ner i sin egen väldoftande säng helt nyduschad är obeskrivbar :)



Kommentarer
Postat av: lillasyster

Kom på att Adam ska på kalas idag ju och vi ska åka till abdos o handla lite, men om du hänkar på dit eller kommer efter så tar jag mer än gärna en promenix?

2009-06-23 @ 13:07:51
URL: http://kaaisaaa.blogg.se/
Postat av: lillasyster

Okej, men det blir ju ganska lagom då.. Vi handlar ju bara med Jebril så då går dte lite snabbare.. vi e hemma igen runt 18..

2009-06-23 @ 13:34:28
URL: http://kaaisaaa.blogg.se/
Postat av: Ans

Vad gullig du är =) Glad att vara tillbaka! Är du fortfarande glad att jag är här? tss Efter allt jag tjatar om. =)

2009-07-03 @ 12:35:24
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0