det märks att man bor i nowhere nu...

igår efter jobb gick jag och handlade vin och vodka till festen, traskade och skulle hitta närmsta buss hem, traskade rundor vid Hansa och konserthuset, bestämde mig för att skita i stadsbuss och ta regionbussen istället, stod där forever och sen kom jag på att jag stod på fel sida av vägen, jag fick tag i min buss och sen var jag tills sist hemma.
väl hemma slängde jag i mig en macka sen iväg igen, denna gången till Ica maxi toftanäs eftersom jag hade 100kr rabatt där som nyinflyttad, fy fan tog 25 min att komma dit!!

men stort och fint var det och jag fick handlat det mesta till festen och lite annat till mig själv, var tvungen att handla för 500kr för att få hundringen i rabatt och det blev 521,50 haha snacka om att jag vet vad varor kostar, har ju jobbat i butik i 5 år så jag kan räkna ut pris på matkassar hehe =)

Fest imorgon! störigt bara att jag inte kan komma in på Facebook på jobb eftersom alla skriver till mig där, får sticka hem till syrran ikväll och sätta mig en stund kanske, måste handla några öl och läsk idag efter jobb bara sen tror jag att jag har allt.

nu ska jag googla sällskapslekar eftersom jag inte hade råd eller tid att handla något singstar :(
några förslag?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0