gud vad rolig min fest var!!!

allting blev perfekt, jag städade och tvättade på fm, gick och styrketräna, handla läsk och det sista jag behövde, gick hem och donade, skar morot och kålrotsstavar, gjorde dippa, la upp allt på serveringsfat, duscha, klädde på mig och sminka mig,

tog mig ett glas av min goda välkomstbål och satte mig och väntade.

först kom Ans och hennes kille, sen droppade hela gänget från helsingborg, sen kom två kollegor till och mina två gamla gymnasiekompisar, först var det lite stelt och grupperat men allt eftersom alla blev fulla blev alla vänligare mot varandra också.
vi drack och vi åt och vi sjöng singstar, det ver meget sjovt!! haha

sen stack vi alla ut på harrys, dansade som fan och träffade en kille, inget hände men vi bytade telefonnummer och nu har vi smsat varandra hela veckan. får se vad som händer där

B skrev i förrgår och ville träffas men jag tackade nej för jag orkade inte och sen ville jag inte vara för lättfångad.

var inom W när han jobbade igår också, han började direkt med att han saknade mig men fick inget sms av han under dagen så det var nog bara tomt prat. well jag känner mig på G igen =)

det var så jävla läskigt, jag blev förföljd igår av en kille igårkväll -
jag och min syster hade varit och dansat så lämnade jag av henne vid hennes port, ser en kille cykla förbi och han tittar på oss men jag tänker inte så mycket på det utan säger hejdå till min syster och fortsätter gå mot mig, ser att killen på cykeln har stannat vid hörnet av byggnaden, fortsätter förbi honom mot övergångsstället, märker att han cyklar upp bakom mig och stannar vid övergångsstället han med.
jag går över och han fortsätter cykla sakta bakom mig, när vi är över övergångsstället kallar han på mig och vill "ha hjälp med att Nydala" jag förklarar att det är på andra sidan stan och fortsätter gå.
killen fortsätter cykla sakta bakom mig, jag fortsätter gå och försöker ignorera mig, efter en stund kallar han på mig igen, hoppar av cykeln och börjar prata om att han har en känsla för mig och att han var tvungen att se mitt ansikte ogen, han pratade om att han ville ha en mogen, vit intelligent kvinna som mig och han ville ha fru och barn nu osv. jag försöker vara artig men vill inte prata med honom för det är en läskig gata och jag vill inte att han ska följa efter mig hela vägen hem så han ser var jag bor, vill inte heller vaar spydig så att det triggar något i honom. till sist får jag ur mig "att jag redan har en pojkvän som jag är förlovad med" detta får han att backa lite och typ 100meter från mitt hus bestämmer han sig för att cykla iväg,
snacka om att jag tittade över axeln sista vägen hem!! hoppas man inte träffar på honom igen

ja det var min rysarhistoria, nu slutar jag, weee =)


obs! ej min gata men lika läskig hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0