25 års fest och nya naglar...

Var hos Ann-Sofie i fredags och byggde mina naglar, de blev mycket bra, lagom diskreta, lagom rockiga
boka tdid på hennes hemsida: www.nogg.se/annsnagelstudio, rekommenderar henne varmt!!

fula fingrar, fina naglar :)

i lördags bar det av till Höganäs, P fyllde 25 år så åkte dit för att fira henne, tog med mig ans så hon fick uppleva lite bondkultur haha :P det var trevligt, hon bjöd på en god kassler och risgratäng, sallad, vin och öl.
Hon gillade presenten också, ett par solglasögon från Monki's nya kollektion, me like! :)
vi bestämde oss dock för att ta sista tåget till Malmö hem istället för att hitta sovplats, de skulle ut i helsingborg och jag hade absolut inga pengar till sånt. men det var skönt att komma hem och sova i sin egen säng! får åka och träffa dom lite oftare, får dåligt samvete hur lite jag engagerar mig i deras liv, känns som jag medvetet alienerar mig från dom,
får sluta med det fr.o.m. med nu men jag måste ändå prioritera min familj, och med det menar jag Kajsa :P haha

älskar henne, mucho gusto!!

igår ringde hon och väckte mig, bjöd hem mig på hembakade ostfrallor! perfekt!
sen satte vi igång och sorterade Adams lekrum, shit med bilar och leksaker han har!! :)
det tog lite tid men bra blev det! och adam började genast gå in och leka därinne men han drog inte ut så mycket som jag trodde han skulle göra hehe
sen blev det lite bakfyllemys men chips och dip också, ajsing bajsing men gott var det, det fick bli vår middag hehe






Kommentarer
Postat av: Ans

Kul att du blev så nöjd med naglarna! Klart vi ska fixa en tid till syrran! =)

Det var trevligt att åka med dig till höganäs!

Haha kommentaren "fula fingrar, fina naglar" =P

2009-05-18 @ 09:51:37
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ans

Kolla med din syster om helgen v 23!

2009-05-18 @ 10:37:27
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0