fredag!!!

Igår var det en månad sen lilla kämpen Victor gick bort i cancer, tänder ett ljus för honom och uppmanar alla att ge ett bidrag till barncancerfondens arbete!




pratade precis på jobb om hur jag och syster skrämmer Adam med att leka häxor, de tyckte nog vi var lite grymma men Adam vet att det inte finns häxor innerst inne men han gillar att bli lite skrämd.
hade han börjat ha mardrömmar kanske vi skulle slutat med det :)

Älskar min syster, sitter och letar upp böcker som hon kan vara intresserad av så att jag lätt kan hitta dom på biblioteket sen, tänkte skaffa mig ett lånekort nämligen :) hon behöver lite lektyr så hon kan slappna av och tänka på något annat än all sorg och orättvisor det finns i världen

skickar in mitt medgivande på autogiro till Unicef - världsförälder,
gör det ni med! 100kr i månaden är inga stora pengar


Kommentarer
Postat av: Ans

Jag får kolla upp det! Asså med träning! =) skulle vara kul att hänga med en gång!

2009-05-15 @ 10:49:38
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Kajsa

Det va egentligen igår, den 14:e :) Love u!

2009-05-15 @ 11:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0