fredagar är alltid lika sköna,

god bullfrukost, inte så många samtal, kakor på eftermiddagen och skön kommande helg-stämning :)

pratade med Ans igår och hon verkade må bra med tanke på omständigheterna, ska planera in en fika med henne en dag så vi får sitta ner och prata om allt.

idag blir det fredagskväll hemma hos syrran som vanligt..gött gött
kanske ska åka till bror imorgon, vi får se vad som händer och sker

jag är skitfet!! har aldrig vägt så här mycket innan, måste ta tag i min kost och tröning igen och sluta röka
vill bli sund och frisk så jag orkar leka och aktivera mig som innan, vägrar bli en fet soffpotatis som inte kan röra mig.
det handlar om ett livstilsbyte, att omprioritera vad som är "mys" och ta sig ut ur huset
funderar på allvar att ställa cykeln och börja gå istället men ändå 40min cykling varje dag är ju ingen dålig motion men den räcker tydligen inte till mig mitt feta arsle! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0