hur kan något så banalt...


som att jag ser denna boksamlingen på nätet få mig att tänka på allt som min mamma aldrig fick vara med om pga att hon dog. hon höll på att samla denna serien genom en bokklubb, jag har ärvt den och nu står den ofullständig, hon hann aldrig köpa alla och läsa dom, hon fick inte se sina barn växa upp och se dom få egna barn. det finns så mycket hon aldrig fick uppleva :( jag hoppas hon ser ner på oss med stolthet...



det är sorligt när man tänker så, och ännu mer sorligt blir det när små barn går bort före sina föräldrar, kan bara tänka mig vilken smärta det måste vara, min mamma kämpade mot cancern i flera år för att försöka vara där för oss så länge som möjligt, hon sa ofta till mig att hon inte ville dö innan vi var vuxna, tyvärr blev det inte så...
Vila i frid Mamma!




Kommentarer
Postat av: Ans

=( gud vad ont i magen när man läser detta!

2009-05-18 @ 10:34:30
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0