jag överlevde!

spinningen var väldigt jobbig igår, har aldrig svettats så mycket under en halvtimme. de hade fläktar i rummet men eftersom jag satt i hörnet fick jag inte ens en liten vindpust på mig men nu i efterhand var det faktiskt rätt gött även om jag ville ta livet av mig medan vi höll på att cykla, rusha och stå på cyklarna....kanske ska gå dit igen annars blir det dans och styrketräning för min del :)

försov  mig rejält imorse, min mobil hade stängts av pga att jag inte hade något batteri så kvart i nio vaknade jag till, oops börjar kl 9 så det blev en halvtimmes försening idag, inte bra. gick inom W på vägen för att handla en mjölk till min shake och middag, ska äta den äckliga ostpastan! :(... kände mig någorlunda fräsh men tyckte nog inte han då han frågade om jag var trött, insåg att jag fortfarande hade natt-tofsen på och såg väl ganska yrvaken ut men fick en puss på kinden iaf. om han inte vill träffa mig snart så skiter jag i det men det blir svårt... tycker om honom men hatar att känna mig ratad men gillar att han bjuder på allt från affären...hehe
måste bryta med B också helt men det kommer också bli svårt men jag vet att han inte har något att erbjuda som jag vill ha.... dessa män....
tänkte på F i växjö igår också, han verkade vara en kille i min smak men man kan aldrig lita på min smak under alkoholpåverkan, bara tänk på Amerikanen *usch!* men kanske blir en dejt med F i sommar om inte W skärper till sig, har haft roligare förhållanden än så...

idag är det orientalisk dans, ska ha koregrafi till en hel låt idag så det ska bli spännande att se vad hon hittar på...
Jag ( I wish haha)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hmm... jag hittar inte bloggen? :S

2009-05-07 @ 10:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0