just another day in paradise...

eller kanske inte skulle kalla detta paradis men men.... stressa som fan imorse igen, jag förstår inte hur jag kan ligga apatiskt och inte göra något i 45 min, jag bara ligger i sängen, varken sover eller är klarvaken, tänker inte ens utan bara ligger och ibland kommer en tanke på att jag måste gå upp men kroppen följer inte tanken förrän i sista minuterna... tror det kan bero på att jag känner mig förkyld just nu också,..

(inte jag på bilden)

såg på Eurovision Semifinalen igår, vi kom vidare men jag måste säga att det är mycket skitmusik som produceras i denna tävlingen.. men de som gick vidare var väl okej, lyssnade bara på snabbgenomgången efter de första 7 låtarna.
får se om man glor igen på torsdag när det är nästa semifinal. man kommer ändå inte kunna se finalen eftersom man är på 25års fest då hos min kära Paula, hoppas hon kommer gilla min present. kommer dra med mig Ans till småstaden, ska bli kul att visa henne runt lite och låta henne träffa alla bönderna hehe :)

nej dags att börja jobba... :/

Kommentarer
Postat av: Ans

Ha ha träffa böönderna =) Japp imorgon får jag det! Och visst fan det där med Eurovision har jag helt totalt missat. Roligt nog brukar jag alltis se finalen! =) Men det lär vi ju missa! =)

2009-05-15 @ 09:54:53
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ans

Förresten jag som trodde det var du på bilden =P

2009-05-15 @ 09:55:14
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0