klädkris om morgonen, inte bra

blev försenad idag pga en klädkris!! hur lyckas man liksom...gick igenom 3 1/2 klädbyte innan jag kunde cykla iväg och jag är fortfarande inte nöjd... hatar att vantrivas i de kläder man har på sig... fick på mig mina bruna sommarbyxor och en vit tröja med blomtryck och sen en stor scarfes att täcka det hela med..... hatar min garderob och min kropp, vill byta ut båda haha... jag och kajsa har kommit på att vi bara ska dansa som motion istället för att tvinga sig iväg på pass som man egentligen inte vill gå på men sen kan det vara att vi blir sugna på något pass och då kan man bara ringa ner och se om det är ledigt.. är skyldig gymmet 100kr för missade pass :( därför tänker jag och kajsa inte boka in oss mer utan bara gå, får vi inte plats kan vi gå in i gymmet istället... hellre det än att betala avgifter...hehe


Kommentarer
Postat av: Ans

Ha ha ganska smart faktiskt! Och jag tror inte det hjälper kroppen mycket om man egentligen inte känner för det man ska göra, jag tror på rolig träning, det är då man får resultat! =( Fan nu fick jag nästan lite ångest för det var ett tag sen för mig haha..

2009-05-15 @ 10:00:30
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0